REGULAMIN SERWISU
(dostępny na każdym formularzu przyjęcia urządzenia)
1. ZLECENIOBIORCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO NAPRAWY USTEREK WYMIENIONYCH PRZEZ ZLECENIODAWCĘ I NIE ODPOWIADA ZA POZOSTAŁE WADY NIEUJĘTE, LUB NIEMOŻLIWE DO ZDIAGNOZOWANIA W TRAKCIE PRZYJMOWANIA I WYKONYWANIA ZLECENIA. Diagnoza/Ekspertyza urządzenia odbywa się poprzez eliminację usterek wymienionych przez Zleceniodawcę.
Inne usterki które nie były możliwe do zdiagnozowania w trakcie naprawy, a uwydatniły się po czasie w skutek nieprawidłowego działania wcześniej serwisowanych podzespołów urządzenia, nie będą rozpatrywane i naprawiane w ramach gwarancji przez Zleceniobiorcę.
2. Samo Spadło Centrum Serwisowe jest serwisem pogwarancyjnym co oznacza, że otwarcie pozostawionego urządzenia skutkuje utratą gwarancji producenta i brakiem zachowania certyfikatów wodoodporności.
3. Przewidywany czas naprawy urządzenia wynosi do 3 dni roboczych.
2. Diagnoza urządzenia w przypadku rezygnacji z naprawy – 50zł.
4. Nieodebranie urządzenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od poinformowania o możliwości jego odbioru, skutkuje doliczeniem opłaty magazynowej (2 PLN Brutto/Dzień) oraz odliczeniem od gwarancji ilości przekroczonych dni.
5. 30 dni od poinformowania o możliwości odbioru urządzenia następuje demontaż części, a odbiór urządzenia następuje z doliczeniem kosztów diagnozy (50 PLN Brutto).
6. Zleceniodawca w przypadku użyczenia telefonu zastępczego jest zobowiązany oddać go w trakcie odbioru własnego urządzenia, a w przypadku jego uszkodzenia, do kosztów naprawy zostanie naliczone 50% kwoty brutto z cennika.
GWARANCJA:
Zleceniobiorca zobowiązuje się do udzielenia 90 dniowej gwarancji na wykonany proces naprawy.
Nie uwzględnia się uszkodzenia mechanicznego które nastąpiło po podpisaniu potwierdzenia przyjęcia sprawnego urządzenia z serwisu oraz usterek wymienionych w pkt. 1 regulaminu serwisu.
Najczęściej występujące uszkodzenia mechaniczne :
- pęknięcie szybki
- rozlana matryca (nie musi być widocznego pęknięcia – często spotykane w wyświetlaczach AMOLED (Samsung) – głównie w skutek nacisku lub uderzenia – może wyjść nawet po kilku dniach)
- Pęknięta klapka
- Uszkodzona obudowa
REKLAMACJE:
W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który zleceniodawca nie mógł korzystać z urządzenia w związku ze złożoną reklamacją. Czas liczony jest od następnego pełnego dnia roboczego po poinformowaniu, że urządzenie jest do odebrania.
W przypadku prawidłowego działania części naprawionych/wymienionych w ramach zlecenia, na które Klient wyraził zgodę, nie przysługuje mu prawo do odstąpienia.
GWARANCJA ROZSZERZONA
CZAS REALIZACJI ZLECENIA:
Przewidywany czas realizacji zlecenia wynosi do 3 dni roboczych. J
eśli stan magazynowy i obłożenie serwisu na to pozwolą, urządzenia oddawane do godziny 14:00 staramy się oddać najpóźniej do końca następnego dnia.
DLACZEGO MUSZĘ PODAĆ KOD DO ODBLOKOWANIA?
Każdy z techników musi zweryfikować działanie poszczególnych funkcji przed rozebraniem urządzenia i po jego złożeniu. Aby tego dokonać zgodnie z naszym standardem, urządzenie powinno mieć zdjętą blokadę ekranu lub musi zostać podany kod do jego odblokowania.
Dzięki temu, nie będziemy naliczać dodatkowych opłat za wymianę systemu i nie stracimy przy tym danych.