REGULAMIN SERWISU

(dostępny na każdym formularzu przyjęcia urządzenia)

1. ZLECENIOBIORCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO NAPRAWY USTEREK WYMIENIONYCH PRZEZ ZLECENIODAWCĘ I NIE ODPOWIADA ZA POZOSTAŁE WADY NIEUJĘTE, LUB NIEMOŻLIWE DO ZDIAGNOZOWANIA W TRAKCIE PRZYJMOWANIA I WYKONYWANIA ZLECENIA. Diagnoza/Ekspertyza urządzenia odbywa się poprzez eliminację usterek wymienionych przez Zleceniodawcę.
Inne usterki które nie były możliwe do zdiagnozowania w trakcie naprawy, a uwydatniły się po czasie w skutek nieprawidłowego działania wcześniej serwisowanych podzespołów urządzenia, nie będą rozpatrywane i naprawiane w ramach gwarancji przez Zleceniobiorcę.

2. Samo Spadło Centrum Serwisowe jest serwisem pogwarancyjnym co oznacza, że otwarcie pozostawionego urządzenia skutkuje utratą gwarancji producenta i brakiem zachowania certyfikatów wodoodporności.

3. Przewidywany czas naprawy urządzenia wynosi do 3 dni roboczych.

2. Diagnoza urządzenia w przypadku rezygnacji z naprawy – 50zł.

4. Nieodebranie urządzenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od poinformowania o możliwości jego odbioru, skutkuje doliczeniem opłaty magazynowej (2 PLN Brutto/Dzień) oraz odliczeniem od gwarancji ilości przekroczonych dni.

5. 30 dni od poinformowania o możliwości odbioru urządzenia następuje demontaż części, a odbiór urządzenia następuje z doliczeniem kosztów diagnozy (50 PLN Brutto).

6. Zleceniodawca w przypadku użyczenia telefonu zastępczego jest zobowiązany oddać go w trakcie odbioru własnego urządzenia, a w przypadku jego uszkodzenia, do kosztów naprawy zostanie naliczone 50% kwoty brutto z cennika.

GWARANCJA:

Zleceniobiorca zobowiązuje się do udzielenia 90 dniowej gwarancji na wykonany proces naprawy.
Nie uwzględnia się uszkodzenia mechanicznego które nastąpiło po podpisaniu potwierdzenia przyjęcia sprawnego urządzenia z serwisu oraz usterek wymienionych w pkt. 1 regulaminu serwisu.

Najczęściej występujące uszkodzenia mechaniczne :

  • pęknięcie szybki
  • rozlana matryca (nie musi być widocznego pęknięcia – często spotykane w wyświetlaczach AMOLED (Samsung) – głównie w skutek nacisku lub uderzenia – może wyjść nawet po kilku dniach)
  • Pęknięta klapka
  • Uszkodzona obudowa

REKLAMACJE: 

W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który zleceniodawca nie mógł korzystać z urządzenia w związku ze złożoną reklamacją. Czas liczony jest od następnego pełnego dnia roboczego po poinformowaniu, że urządzenie jest do odebrania.
W przypadku prawidłowego działania części naprawionych/wymienionych w ramach zlecenia, na które Klient wyraził zgodę, nie przysługuje mu prawo do odstąpienia.

GWARANCJA ROZSZERZONA

Standardowa gwarancja jest na 90 dni.
Obejmuje ona działanie wymienionej części (np. dotyk) jak i wykonany proces (np. odklejenie się od ramki).
Istnieje możliwość, aby ją rozszerzyć o uszkodzenie mechaniczne szybki wyświetlacza nawet do roku od daty odebrania urządzenia.
Jak to działa?
Oddając/odbierając urządzenie wybierają Państwo rodzaj gwarancji:
– Standardowa (90 dni)
– Rozszerzona +6 (do 180 dni)
– Rozszerzona +12 (do 1 roku)
W przypadku mechanicznego uszkodzenia szybki wymieniamy ją w ramach jednej opłaty naliczanej przy pierwszej wizycie.
Gwarancja Rozszerzona +6, +12 jest jednorazowa, licząc od daty wykonania pierwszej usługi przy której dokonano opłaty. Nie ma możliwości wykupienia jej po odebraniu urządzenia z serwisu.
Rozszerzenie gwarancji obejmuje tylko wybrane marki i modele.
Szczegóły w cenniku danych modeli.

CZAS REALIZACJI ZLECENIA:

Przewidywany czas realizacji zlecenia wynosi do 3 dni roboczych. J

eśli stan magazynowy i obłożenie serwisu na to pozwolą, urządzenia oddawane do godziny 14:00 staramy się oddać najpóźniej do końca następnego dnia.

DLACZEGO MUSZĘ PODAĆ KOD DO ODBLOKOWANIA?

Każdy z techników musi zweryfikować działanie poszczególnych funkcji przed rozebraniem urządzenia i po jego złożeniu. Aby tego dokonać zgodnie z naszym standardem, urządzenie powinno mieć zdjętą blokadę ekranu lub musi zostać podany kod do jego odblokowania.

Dzięki temu, nie będziemy naliczać dodatkowych opłat za wymianę systemu i nie stracimy przy tym danych.

W przypadku kiedy nie chcemy udostępniać urządzenia z danymi, można przywrócić je  do ustawień fabrycznych.

WAŻNE :

Urządzenie obowiązkowo musi być skonfigurowane do głównego MENU. Dzięki temu unikniemy straty czasu na etapie przyjęcia – obsługa i technicy nie są odpowiedzialni za konfigurację urządzenia przy wykorzystaniu danych logowania Klienta.